Fika

Igår när jag lämnat Ella på förskolan åkte jag till Maxi för att handla lite, vi hade absolut inget hemma. Mitt i shoppingen ringer Anna och frågar om vi ska ta en fika i stan, sagt och gjort så blev det att åka in till stan!

Vi satt en låååång stund på Wayne's och fika och snacka skit. Helt plötsligt var klockan mycket å det var dags att köra och hämta Ella!

När vi kom hem hade jag ångan uppe så jag satte igång å städa, det blev dammat och dammsugt överallt! Det är himla skönt att ha det gjort!

På kvällen var det dags att gå hem till Borgelinarna för lite mat! Det blev en mycket god lasagne!

Idag kommer Sandra och Micke, Micke ska tvätta bilen och jag å Sandra kommer väl att snacka skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0