Helgen

Ursäkta, jag har inte skrivit på hela helgen men jag har inte orkat!

I Lördags hade vi lite kräftätning här hemma med Fam. Borgelin, Linda och Björn och syrran och Micke! Det var gott och trevligt! Grabbarna blev lite lulliga av sina snapsar eller förlåt de dåliga räkorna och jag va ju nykter då jag fortfarande ammar!
Det var härligt väder så vi kunde sitta ute och äta kräftorna sen gick vi in och tog snacks å sånt inne då det blev rätt kyligt när solen gick ner!

Söndag: Något är tokigt, jag är mega trött och har jätte ont i huvudet. Det var ju inte jag som drack! Vakna tidigt, Tack Linus, Sandra var också uppe tidigt så hon tog barnen så gick jag och köpte färska frukostbullar! Efter en seg förmiddag var det dags att bege sig till stallet där Mia har sin häst. Ella skulle ju få pröva att rida idag! Hon tyckte det var super kul och efter lite ridning åkte vi hem till Johan och Mia där det bjöds på god middag och efterrätt! Ella och Linn lekte för fulla muggar och tillslut var Ella så trött så hon nästan stod upp och sov, då var det dags att åka hem!

Trampa förresten på en geting i lördags det gjorde så j-vla ont och jag har fortfarande ont, känns som om jag har en tennisboll under foten!











Tack för en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu kommer Ella vilja börja rida! HAhaha

2009-08-24 @ 09:34:19
Postat av: Bea (Max & Leos mamma)

Klart tjejen ska rida! Det är undebart. Hade jag en tjej hade jag satt henne i ridskola så snabbt jag bara kunnat! =)

2009-08-25 @ 09:40:22
URL: http://famgranath.blogspot.com
Postat av: piaf

Vad kul det ser ut! Och vilka fina bilder! :D

Hoppas det löser sig med foten

2009-08-25 @ 09:54:19
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0