Kanelbullar

Efter frukost åkte jag, Ella och Linus till Väla för att möta upp Sandra. Jag var tvungen att få Ellas lugg klippt, den var så lång så hon själv hade försökt att klippa av den!

Efter denna korta sväng på Väla åkte vi alla fyra hem hit. Sandra och Ella har bakat bullar hela dan och själv fick jag underhålla Linus. När bullbaket var avklarat kolla jag och Sandra på Fighting Temptation, en riktigt feel good film! När den var slut var det dags att börja på maten, testade ett nytt recept idag- Grekisk kyckling, det blev riktigt gott faktiskt! T o m Micke sa att jag kunde göra det fler gånger ;-).

Fick förresten sålt min vagn idag, skönt!







Kommentarer
Postat av: Dessie

Åh vad goa dom är båda två :) Hur går det med Linus tänder?

2009-08-19 @ 13:11:23
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja jag mena försäkringsbolaget.. En arg lapp, det är redan på väg, Micke e inte glad precis.. Hahah Han skulle fortsätta med den på jobb..

2009-08-19 @ 15:37:01
Postat av: Micke

hihi.. så söt Ella-bellan är med kaveln. Tur Sandra kunde avlasta dig gumman och leka lite med henne. Gott luktade det i hemmet också efteråt! Mums.

Den grekiska kycklingen var god även dagen efter på jobb. Puss

2009-08-20 @ 23:58:08
Postat av: piaf

Vad mysigt!

Jag kan tänka mig att bli bjuden på både bullar och kyckling... :D

Kram

2009-08-21 @ 08:08:15
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0