måndag

Blev en mycket trevlig helg med en super bra kräftskiva! Det va goda kräftor och ett härligt sällskap! Detta får vi göra om!

Söndan var desto lugnare, Micke skjutsade mig och Linus till mamma och pappa och Ella ;-) innan han stack till golfen. Vi bakade Lachmadun (turkiska minipizzor) som blev super mumsiga... Mmmmm......

Har innan tänkt mig att plocka bort allt vitt för att försöka gå ner i vikt, kom fram till idag att det inte går så bra eftrsom jag älskar pasta, kan bara inte ta bort det! Tänkte däremot minska det rejält, bröd saknar jag inte så det är lugnt! Började med mina sit-ups idag oxå, det blev inte 100 men nästan (80). Har bestämt mig för att börja göra 100 om dan, gjorde det innan sommaren och jag tyckte faktiskt att det hjälpte. Känns som om jag bara äter vettigt och inte dricker läsk och äter gottis och sånt varje dag så borde jag få ner magen lite i alla fall ;-). Banta är inte min grej!!!

Innan idag så satt Linus och lekte lite så tappa han balansen och så hann jag inte med så han slog sig i bakhuvudet :-( stackaren vad han blev ledsen och jag kände mig jätte hemsk som inte hann fånga honom, men det gick nog över fort för han blev glad igen rätt så fort!

Kommentarer
Postat av: stephié

aw stackars linne :( ..



Hahah pappas fel att vi älskar pasta &utlänsk (fettig) mat xD hahhaha, men jag gillar de (;



senaste - sandra har blivit biten 3 ggr under ögat vilket innebär att hon är helt svullen, (y) vi har tur på våran resor :D



pussa Ella & Linus från mig :D

2009-08-31 @ 22:09:35
URL: http://tannus.blogg.se/
Postat av: eriksjos

80 situps?!?!?!? Det är ju skitjobbigt! så kan man ju inte hålla på ;-)

men lite promenader och cykelrundor kanske?

2009-09-01 @ 20:23:51
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0