Nyponsoppa

Hela soffan luktar nyponsoppa. Ella åt frukost och mös i soffan när hon råka välta ut ett glas nyponsoppa i den. Jag har bara mig själv att skylla, varför säger jag gång på gång att detta är sista gången det blir frukost i soffan och sen låter henne äta där ändå. Sen när det händer en olycka blir jag skogstokig, det är mitt eget fel! Jaja det är inte lätt...

Men i alla fall, igår var vi och hämta vagnen, det blev den bruna med mönster i den andra var för röd tyckte Micke, den var fin men kändes inte ok för Linus. Vi var ju tvugna att provköra den så vi tog en runda på Väla, Micke skulle till spelbutiken och så tog vi en runda på IKEA, där köpte vi en stol till Linus som han kan ha hos mormor och morfar! Den får vi ju prova idag det är ju söndag och då betyder det söndagsmiddag! Undrar vad det blir för gott idag?

Men innan Micke spelar golf och jag åker till mamma och pappa ska vi ut och fota Linda!

Ser ut att bli varmt i veckan, Micke får ta och köpa ett rengöringkit till poolen så Ella kan bada i den, annars är det inte lönt att ha den ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0