presenter

Presenter... Det är inte lätt i alla lägen. När jag hade lämnat Ella idag ringde jag mamma och hörde om hon ville följa med till Väla och köpa presenter, jag hade ju 4 st att handla till. Det ville hon gärna så jag plocka ihop mig och Linus och körde å hämta henne.

Presenterna som skulle inhandlas var till bästa kompisarna Leah och Max som fyllt 5 och 3 nyligen och till deras lillebror Ludwig som fyllt 1. Vi kunde ju inte vara med och fira dom i lördags då det blev så stressigt eftersom Ina och flickorna skulle hit då grabbarna hade ockuperat deras hus efter paintballen! Den 4:e presenten var till Mickes mamma som fyller år i helgen.
Kan inte skriva vad det blev eftersom nån av dom kanske läser här!

När vi handlat färdigt köpte vi med oss färska frallor och åkte hem till mamma och fika, gott va det men kanske inte så nyttigt om man tänker GI. Funderar på att testa lite GI när jag slutat amma helt och så måste jag ta tag i mina situps igen. Den e inte rolig denna magen! Men i alla fall, så åkte jag och hämtade Ella vid 13.30.

Innan låg Linus på magen på golv och Ella satt framför och sjöng för honom på hennes hitt på språk, han tyckte nog att det var det bästa han hört för han låg bara där och titta på henne med ett jätte leende! Tyckte det va lite gulligt, kan va att jag tycker det för att det är mina sötnosar men ändå!

Ska passa på att göra maten nu när Linus sover, det blir chilli ikväll och det är bara godare ju längre det får puttra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0