Stranden och gröningen

Imorse när jag vakna kände jag att idag måste det hända ngt för Ellas skull så jag ringde mamma och frågade vad det var för väder i Helsingborg för här var det inte ngt vidare. Då vädret var ok besluta jag mig för att åka ner till Gröningen till lekplatsen. Mamma följde med så vi var där i 2 timmar och kasta sten i vattnet, lekte på lekplatsen, promenera och tog en glass. Det va jätte mysigt och Ella fick springa av sig lite :-).

Jag tog en massa fina foton men min älskade dotter lyckades radera alla bilder på kameran. Fråga mig inte hur men hon kunde!

Efter det åkte vi hem till mamma och pappa å där blev det mumsig pasta med tonfisk till middag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så mysigt.! Kanske kan leka på fredag? Jag e äntligen ledig då!!

2009-08-05 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0