Torsdag

När jag lämnat Ella idag åkte jag och Linus till Maxi för att handla lite. När vi kom dit funkade inte själscanningsapparaten av någon anledning så vi fick handla "vanligt", shit va jobbigt det blev helt plötsligt :-)! Skämt åsido, men man vänjer sig fort vid något!

När vi landa här hemma igen tog jag tag i hemmet och storstäda, om jag ska va ärlig strunta jag i att tvätta golvet. Det gör jag till helgen!

I eftermiddag kommer mamma, pappa och company, tänkte vi skulle grilla. Man får ju passa på när solen lyser även om det blåser grymt mycket ute!

Linus näsa rinner fortfarande och idag har han varit lite gnälligare än vanligt, hoppas det går över fort för honom! Han drack förresten en hel flaska ersättning idag! Så nu ska jag börja trappa ned amningen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skulle inte du till stan idag ? Men lönt att städa, nu kommer ju vi !!

2009-08-20 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0