vaccinering

Så var det dags för Linus 5-månaders vaccinering idag. Han fick två sprutor ett i var lår, jag tyckte så synd om honom för det gjorde så ont och så yra bvc tanten till det lite så det tog lite tid mellan sprutorna. Inte jätte lång tid men det gick fortare när han fick 3-månaders sprutorna. Fick honom vägd och mätt oxå: 69 cm lång och 7940 g tung!

När vi kom hem var vi helt slut så Linus somna snabbt och jag powernappa 20 minuter i soffan! Skönt!!!

Ikväll blir det Me&I party ska gå dit med Anna och Karolina, blir nog i alla fall ett plagg var!

Nu ska jag och Linus packa ihop oss och gå och hämta min lilla ängel!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars liten, eller liten och liten :)

2009-08-25 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0