väla...

Ja, det är sant. Jag va på väla idag med. Fast idag va det mamma som skulle dit med Steffie och dom undrade om jag ville följa med och det ville jag, of course!

Efter lite fönstershopping var Linus lite hungrig så vi gick till McD och tog varsin hamburgare så fick Linus titta på! Nä, men när jag skulle värma hans mat så var deras micro trasig så jag fick gå till Blå tuppen, han var måttligt road eftersom alla småbarnsföräldrar hade varit där och värmt mat idag! Tycker faktiskt att restaurangtorget borde ha en micro till förfogande!! Så det så!

Så var det dags att hämta Ella! Tillsammans åkte vi sedan hem till mamma och pappa. Det blir middag här idag! Goda fyllda paprikor!

I LOVE PAPPAS MAT!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, blå tuppen e skit sura på oss, som om det var vårt fel.. Haha

2009-08-13 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0