Luciafirande och snorig näsa

Igår när Linus vaknade var han dunder förkyld. Inte igen va min första tanke, känns som han precis blivit frisk från förra rundan. Han vaknade inatt och ville inte lämna min sida så jag fick ha honom i sängen så där låg vi alla fyra, detta resulterade i att jag inte har sovit och har värsta huvudvärken. Han är som sagt jätte snorig och har haft lite gojs i ögat men han har ingen feber så jag hoppas att denna rundan inte blir lika tuff som förra!

Igår var det även dags för Lucia firande på Ellas avdelning. Hon va så söt och duktig och sjöng med i alla sånger!
Hon fick själv välja vad hon ville va och hon valde att va pepparkaka! Mormor, morfar, Steffie och Simon va oxå med och titta på Ella!








Kommentarer
Postat av: piaf

Meeeeen, vad go hon é! :D

Krya på sig, Linus!

2009-12-15 @ 15:23:10
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0