snö *uppdat*

Snön verkligen yr utanför fönstret, det ser helt underbart ut... Hoppas det håller sig över Julafton =).

Natten har varit den jobbigaste någonsin. Linus ville inte alls sova allting var kaos, jag har sovit sammanlagt ca 2,5 timme. Jag är inte människa, jag är så trött. Fick vilat ca 1 timme nu på fm men det gick inte längre Linus hostar och gnyr så jag kan inte slappna av och så får jag kolla till honom hela tiden. Han sover nu i alla fall, han har sovit i 2 timmar och det behöver han och jag =(. Det blir nog bra! Har hans ögon inte blivit bra till på fredag ska jag ringa om salva.

Hoppas han vill äta lite mat idag, det är inte så lätt att förklara för en 9 månaders att om man inte äter blir man inte frisk!

Innan jag hämtar Ella idag ska jag till affären och posta julkorten, kul! Undrar när de börjar komma? Kanske inte får några i år =).

19.15

Linus har under dan fått näsdroppar, alvedon och bricanyl mot hostan. Han känns lite piggare, jag hoppas bara att det går åt rätt håll så att han kan bli frisk!

Han har ätit bra i alla fall idag!

Fick faktiskt 2 julkort idag! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kanske inte har varit snäll i år!! Jag har minsann fått ett!

2009-12-16 @ 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0