Trötter

Fick vilat lite på fm när Linus sov och Ella va på dagis, skönt men jag känner mig inte helt 100 ändå. Har en huvudvärk som heter duga!

Linus ville inte äta nån lunch men han åt en stor portion gröt till mellis och han har faktiskt känts lite piggare nu på em. Hoppas bara det håller i sig, fortfarande ingen feber men han har en väldigt tråkig hosta som han hade behövt bli av med. Det är svårt för honom att sova med den... Får ringa vårdcentralen imorgon och fråga vad jag kan ge honom för hostan. Jag har Bricanyl hemma men jag vill inte ge honom innan jag pratat med vc.

Ella blev hämtad av en kompis när vi kommit hem från dagis så jag ska snart hämta henne. Får nog ta bilen, orkar inte gå och så är hon nog rätt trött när hon ska hämtas och då har hon ont i benen och orkar inte gå och det är svårt att köra vagn och bära Ella samtidigt!

Ska ta potatisen från spisen, blir stekt potatis med falukorv och stuvad blomkål till middag idag! Känner på mig att Det bara blir jag som äter blomkålen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0