Utvecklingssamtal och sånt

Idag har det varit lugnt. När jag lämnat Ella på dagis gick jag hem, det var riktigt fint ute. Frostigt och friskt, minus 5 var det. Tog det lite lugnt på förmiddan och tog en lång varm dusch när Linus sov efter lunch. Strax innan 13 åkte jag bort till dagis för jag skulle ha utvecklingssamtal. Ella blev godkänd =). Vi kom fram till att vi skulle uppmuntra henne att vara mer självständig och att hon skulle få ta mer plats i gruppen.

När samtalet var färdigt hämtade jag Ella och tillsammans åkte vi till Påarps vårdcentral för att vaccinera Linus. Han var super duktig och var bara ledsen en pytte stund. Ella blev oxå ledsen när Linus börja gråta, söte. Han har inte visat några direkta biverkningar, vi får se vad som händer men jag hoppas att han slipper.

Idag när vi käkade middag fick Linus lite ris att äta =). Ja, han fick annan mat först =), detta var bonus =).






Ella ville oxå va med på bild!

När vi satt och titta på Julkalendern satt Ella och Linus och dela på en banan, det är syskonkärlek =).

Nu på kvällen skrek Linus bara en liten sväng, skönt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad juligt du verkar ha det, tom röda bordstabletter!



Tycker ni att julkalendern är bra?

2009-12-03 @ 07:54:36
Postat av: Sandra

Fick precis reda på att den har varit dom serie på Bolibompa innan! Inte konstigt att barnen tycker om den. Nä tacka Gud för Sunes jul o Håkans aaarmeen!!

2009-12-03 @ 12:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0