Ännu en varm dag!

Kom på att jag glömde skriva en sak igår, jag var för trött och varm!
Igår rullade Linus från rygg  till mage , han gjorde det två gånger igår men idag har han bara tagit sig till "sidan" eller vad man ska säga! Tyckte det var duktigt av min lilla kille!

Annars idag har det inte varit så mycket, jag och barnen var en runda på maxi och handlade, fy tusan vilken pärs! Ella var på sitt värsta bushumör och körde rally med sin vagn mellan gångarna och jag sprang efter och skrek och gapa, vilken syn det måste varit ;-). Dyrt blev det också, eftersom alla inte har hört av sig vet jag ju inte hur många som kommer på kalaset vilket har resulterat i att jag fått handla lite extra. Tycker det är lite dåligt att inte osa! Ella hittade tallrikar och plastglas med Tingeling på så de ville hon ju ha och det är ju allra första kalaset hon har så det va ju klart att jag inte kunde göra henne besviken!

Kom på innan att jag inte tyckte det va så bra att Micke tagit semester samtidigt som Sandra, för så börjar ju båda jobba sen, men då har ju mamma semester så då får kanske hon hålla mig sällskap ibland!

Nää, ska kolla så inte maten bränner vid!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, men jag har semester v 34 och 35 också, sen börjar skolan igen.. och hur som helst så jobbar jag ju inte varje dag när jag väl jobbar! Vi hinner nog leka några dagar.

2009-07-02 @ 20:23:01
Postat av: Dessie

Jag, Anders, mamma o pappa ska ner till skurup och hälsa på Lasse o Maggi o stanna över natten :)

2009-07-03 @ 10:01:01
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0