Bjuvsbadet

Idag var vi och badade med fam. Borgelin på Bjuvsbadet. Ella var lite smårädd för vattnet till en början men efter en stund släppte det mer och mer och till slut fick jag inte upp henne! Micke stack därifrån lite tidigare för han skulle till Båstad och fota lite tennis!

Vi andra var hemma vid 15 och själv var jag helt slut, ville bara lägga mig och vila men det tillät inte mina barn ;-)!

Hade behövt att ta tag i min trädgård den börjar växa igen, men jag orkar inte känns inte alls kul.

Imorgon blir det 30-års fest!

Grattis till Anna som fyller 30 idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ta tag i trädgården idag vet ja! Glöm inte regnkläderna bara.

2009-07-18 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0