Kalas

På tisdag fyller min ängel 4 år. Shit vad tiden går! Men iallafall, så var det dags för Ella att idag ha sitt allra första barnkalas! Hon var super lycklig, det var så härligt att se! Hon fick massor av fina presenter, hon bjöd på korv och tårta. Hon hade själv fått bestämma att hon skulle bjuda på banantårta!

Efter kalaset åkte jag, Ella och Linus tillsammans med Sandra och Micke 2 (som var här och hjälpte till) hem till mamma och pappa och käkade tacos, mums! Micke var iväg och spela golf. Efter tacos och efterrätt åkte vi hem för jag var helt slutkörd efter kalaset! Trodde Ella skulle vara trött men icke! Klockan är nu 22 och hon är fortfarande uppe och leker med sina presenter!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, men då e hon trött imorn istället.. Elle näää, vad tänker jag med?

2009-07-05 @ 23:20:49
Postat av: Micke2

John Mcenroe hette han ju =)

2009-07-06 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0