onsdag *uppdat.*

Igår var det som sagt min ängels födelsedag! Helt sjukt att tiden går så fort! Vi var en runda i Lund och så var vi och hämta takräckena till bilen i Höllviken, på vägen hem åkte vi inom Mickes jobb för dom hade ringt honom och behövde hjälp. Trötta mig!!! Ursäkta, han har faktiskt semester!!! Helt plötsligt var klockan mycket och vi fick bege oss hem och fixa tårta för vi skulle ju ha tårtkalas! Mormor, morfar, mostrar, morbror, Micke 2, farmor, farfar och faster kom och firade Ella! Hon fick många fina presenter!

Idag är Micke och Ella iväg och lämnar partytältet och hämtar takboxen i Kollebäckstorp. Jag och Linus är hemma och städar och fixar inför Stockholmsresan imorgon. Det ska bli så gott att komma hemmifrån, känner verkligen att jag behöver det, bara en så simpel sak som att kunna sätta sig vid en färdig frukostbuffé!

16.00:

Håller på att packa inför resan. Hjälp vad det är svårt! Får ju ta med mig dubbla uppsättningar kläder till barnen, beroende på väder!

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Wiee, hotellfrukost e toppen!

2009-07-08 @ 15:09:23
Postat av: Micke

Och man behöver inte bry sig om att städa, bädda, laga mat mm. Bara spedera pengar... ;)

2009-07-08 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0