Regn...

Vaknade och det öste ner! På ett sätt tycker jag faktiskt att det är lite mysigt!

När vi satt vid frukostbordet sa Micke: "Åhh, idag börjar golfen på tv!". När de orden var sagda åkte jag till Familia och köpte två smarriga deckare, så det bllir mys i soffan med en go bok när Micke tittar på golfen!

Igår var vi ju på tosselilla, det var super kul och Ella var helt lyrisk. Det blir nog en runda nästa sommar oxå!
På vägen hem från tosselilla får jag ett mess från Karolina där hon grattar på bröllopsdagen, oops det hade både jag och Micke missat! Grattis i efterskott älskling! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, bra att nu har koll på er bröllopsdag!

2009-07-23 @ 12:06:47
Postat av: Micke

Du är så söt min lilla gumma!

Visst var det kul att se Ella så lyrisk igår på Tosselilla! =)



Älskar dig med... så in i bomben!

PUSS

2009-07-23 @ 13:21:15
Postat av: Dessie

Vi ska också dit nästa år.. är 3 eller 4 år sen vi var där sist :P

2009-07-23 @ 13:53:26
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0