Väla

Som sagt igår var det grill med föräldragruppen, det var jätte trevligt och vi satt ute och käkade. Ella fick en ny kompis som är lika gammal som hon. Vid 22 fick vi bege oss hem då Ella var så trött att hon knappt visste vad hon gjorde. Hon fick ett litet utbrott, slogs och skrek. Jag blev helt chockad för så illa brukar hon inte bete sig. Men hon är himla go ändå min lilla ängel!

Var ute lite och fixa i trädgården igår oxå, han inte med så mkt men lite ogräs rykte! Får se om jag kan ta kanter och framsidan i helgen, idag blåser det ju orkan och då tänker inte jag gå ut och dona!

Idag blir det Väla med mamma behöver strumpor till Linus och jeans till Ella! Får se vad vi hittar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hittade du något skoj? Själv fick man jobba ihjäl sig, jobbade tom över en timme plus att jag inte fick en ändaste liten rast..

2009-07-30 @ 17:33:26
Postat av: Sandra

Wieee ! Vad blev det för färg nu då ? Får ta och provköra den nu ju!

2009-07-30 @ 20:54:26
Postat av: eriksjos

hann ni med lattefika? ;-)

2009-07-31 @ 19:45:14
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0