Aj aj...

Skrev igår att jag tränat med mitt wii, säger bara en sak, jag har värsta träningsvärken i mina lår.Kan knappt gå!

Var på Baby café i förmiddas hos Linda på Sagobrunnen, det var trevligt. Alltid kul att träffa nytt folk!
Sen var jag på Maxi och handla lite och körde efter det till bvc med Linus, han väger nu 6020 gram och är 60 cm lång!
Min stora kille! Jag tror att värmen varit lite jobbig för honom han har inte varit sig själv tycker jag. Lite små gnällig och konstant hungrig. bvc tanten sa att det kunde vara värmen eller att han är inne i en tillväxt period eller kanske att mjölken börjar sina... Vi får se! Det blir nog bra!

Har hemsk huvudvärk så nu pallar jag inte skriva mer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det spelet måste jag prova !! Jag kommer nog på fredag, ska bara följa med micke ut på väla direkt när dem öppnar.. Ringer imorgon eller nåt..

2009-06-02 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0