Sol!

För ett tag sen upptäckte jag ett nytt födelsemärke och att ett gammalt förändrat sig så dagen började med att jag var hos dr:n och kollade upp dessa! Som tur är var de helt ofarliga, hon tyckte de såg mkt bra ut! Super skönt att höra för jag var värsta nervvraket, fråga Micke jag var inte rolig igår!

Sandra mötte upp mig efter dr:n och så åkte vi hem hit till Mörarp, här blev det sol och lunch på altanen! Tonfisksallad!
När vi hämtat Ella gick vi hem igen och myste i trädgården sen bar det vidare hem till mamma och pappa för at äta middag!

Kommentarer
Postat av: Micke

mmm.. skönt att det inte var något. Hade själv behövt gå tror jag, men då behövs 5 läkare och en heldag för att de ska kolla över mina prickar =)

2009-06-25 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0