Spruta

Stackars älskade lille Linus, idag var jag och Sandra på bvc med honom för att han skulle vaccineras. Han fick två sprutor, ett i var ben. Han blev super ledsen men jag tyckte ändå att han var jätte duktig för han slutade gråta relativt snabbt! När vi ändå var där passade vi på att mäta och väga honom. Han vägde 6350 g och var 64.5 cm, han har växt 4.5 cm på två veckor! Inte konstigt att han varit så hungrig, ska ta en extra vägning om 2 veckor för att se så att vikten hänger med! Tyckte det kunde vara kul att jämföra med Ella, hur lång och tung hon va, när hon var 3 månader var hon 59 cm lång och vägde 6490 g sicken liten michelin gubbe hon va! Mycket gosigt fett att gosa med hade hon!

Efter bvc åkte jag och Sandra och handla till på söndag. Tycker det är super svårt att handla till 50 pers. vet lixom inte riktigt hur mkt man ska handla! Värsta skräcken är ju att maten inte räcker!

Efter vi handlat åkte vi hem och käkade lite lunch, det blev rester från igår, spaghetti och köttfärssås. Vi hämtade Ella och sen körde vi Sandra hem. Men först åkte vi inom Blomsterpärlan, var tvungen att ha lite nya blommor!

Ikväll blir det Ugly Betty och dubbelavsnitt av Hell´s kitchen, hoppas jag pallar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Maten räcker, de får väl äta det det finns ! Yeah, ugly betty och hells kitchen!

2009-06-16 @ 20:21:40
URL: http://sandratannus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0