Stranden

Idag var det premiär för stranden! Jag, Ella och Linus åkte ut till Anna, Leah, Max och Ludwig ute i Utvälinge, väl där gick vi med fullproppade vagnar och badsugna barn ut till Sandön. Ella var väldigt skeptisk när vi kom ner till vattnet för där var massor av gojs (tång) så hon vägrade gå där! Efter lite lirk kom hon i en liten stund. Det märks att hon är lik mig, en riktig badkruka! Linus låg mest och sov i vagnen, det var nog skönast för honom att göra det!

När vi sen körde hem efter 2 timmar på stranden var Ella Bellan helt slut och somnade gott i bilen! Jag själv slängde mig i duschen när jag kom hem och jag säger bara en sak! Fan va det va skönt! Lagom bränd blev jag oxå, glömde bort att smörja mig själv!

Nu bli det snart dax att börja på maten, ikväll är det fredag så det bli tacos!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Fusk, jag vill också till stranden, men nä jag står i 80° värme utan att bli brun! Fusk helt enkelt!

2009-06-26 @ 21:16:50
Postat av: Micke

Åh vad ni är fina!!! Önskar jag var där, även om jag också är en badkruka. Puss på er mina sötnosar!! Älskar er!!!

2009-06-27 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0