stress...

Idag har det varir stressigt! Efter jag lämnat Ella gick jag till Träffen och kolla om dom hade ett plastförkläde till Steffi och det hade dom, sen gick jag snabbt hem och gav Linus mat! Sen åkte jag direkt till Familia och handla varsin kofta till mig och Ella. Jag och Linus körde hem och jag träna en runda, käka en snabb lunch, gav Linus mat (igen) och hoppade in en snabbis i duschen. Sen hämtade jag Ella och vi åkte till Toys r us och köpte en fin Törnrosa dräkt till henne, hon ska ju på maskeradkalas på lördag. Vi for vidare till stan och Marie och hämta lite blommor. När vi sen kom hem rymde jag upp lite och ställde mig och gjorde pannkakssmet.

Vid 17.30 kom prästen som ska döpa Linus och diskutera dopet. Det kändes helt ok! Eftersom vi åt när prästen gått blev det en sen middag idag så det var bara att slänga barnen i badet direkt!

Nu ligger Ella och sover och Linus ligger här hos mig och små piper lite, ska börja packa ihop allt till imorgon och sen gå och lägga mig!

Imorgon tar ju Steffie studenten!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj, fullt upp.. Det är så det ska vara! Kommer ni tidigt imorrn eller ?

2009-06-11 @ 21:09:12
Postat av: babysister

FYFAN VAD JAG ÄR BRAAAA ! :D:D::D:D:D:DD:D

-&tack frässten!

2009-06-11 @ 21:30:23
URL: http://tannus.blogg.se/
Postat av: piaf

Så det blev inte indiandräkt? :D

Grattis till studenten Steffie!

2009-06-12 @ 09:46:49
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0