Blommor och marknad

Aj aj aj... mina fötter, idag har jag gått och gått. Först åkte jag, mamma och barnen till Plantagen och kolla på blommor till balkong/altan, men vi hitta inte så mkt där så vi for vidare till Flowerteam och handla litta där med. Efter det åkte vi hem, mötte upp pappa och gick ner till stan där vi skulle kolla på den så kallade matmarknaden som var där. Det enda vi hitta som va nått att ha var ett matstånd med olika varianter av inlagda oliver så vi köpte några! Mums! Sen gick vi hela vägen hem igen. Allt detta i ett par ballerinaskor som inte var kompisar med mina fötter!

Så nu sitter jag här med barnen, Ella äter lördagsgodis, Linus sprattlar i soffan och Micke jobbar ute på kontoret och jag har ont i mina fötter!

Undrar vem som tar hem finalen i Robinson ikväll? Vad tror du Sandra?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför vann hon ? Hon var ju inte ens bra !

2009-05-31 @ 07:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0