Full rulle...

Idag har det varit full rulle! Först var vi på bvc, Linus vägde 5800 gram och var 59 cm lång. Stor kille! När vi kom hem från bvc förberedde jag lite lunch, för Anna, Leah, Max och Ludwig skulle ju komma! Det blev korv med bröd, inte jätte spännande men barnen tyckte om det! Efter lunchen lekte barnen och jag och Anna snacka skit! Klockan sprang iväg och helt plötsligt var hon 15.30 och det var dags för Anna med barn att bege sig. Själv fixade jag lite med tvätten och sen var det dags att börja på maten.


 
Foto på Linus och Ludwig...

Idag i HD var mina sötnosar med! Så fina!
2009-05-19
 
Helsingborgs KK 15/3: Sofia och Mickael Tannus, Mörarp, har fått en pojke och Ella, 3 1/2 år, en bror som heter Linus. Han vägde 4 150 gram och var 52 cm lång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maten var skit äcklig, så tror inte du vill ha receptet! Men ska se om jag hittar ett annat.. Min lilla Ella Bella ler som vanligt på bild !

2009-05-19 @ 19:10:49
Postat av: piaf

Vad bra bilden blev till HD!

2009-05-20 @ 09:47:16
URL: http://www.kajak.nu
Postat av: Hanna

Söt bild:)

2009-05-25 @ 10:32:04
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0