Karnevaldax!

Idag skulle de fira förskolans dag på Ellas förskola och det skulle de göra genom att ha fest och karneval! Alla barnen skulle ta med sig ett instrument och klä sig färglatt, det var i alla fall vad jag läste. Tydligen kunde de klä ut sig om de ville, kände mig dum för att jag inte läst ordentligt på lappen och gett Ella valet att själv få välja om hon ville klä ut sig eller inte!
Hon fick i alla fall på sig färgglada fest kläder och två färglada tottar i håret.

När vi sen satt vid middagsbordet och åt pannkakor... mums... frågade jag Ella om det gjorde något att hon inte va utklädd idag, då svarade min älskade dotter att hon faktiskt va prinsessa för hon hade puffar på ärmarna. Det hade faktiskt Jakob sagt! Så man kan säga att Ellas två år äldre kärlek räddade mig!

                                               

Annars bli kvällen lugn! Tog tag i min strykning innan, jag "glömde" den igår. Men nu är det gjort!
Lite senare bli det att zappa mellan Criminal minds och delfinal 2.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hon e för go min lilla Ella !

2009-05-14 @ 19:56:03
Postat av: Pia

Heja Jakob! ;D

2009-05-15 @ 09:30:26
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0