Måndag igen

Så var det måndag igen! Var och lämnade Ella på förskolan vid 9, hon brukar vanligtvis vara ledig på måndagar men eftersom jag skulle till barnmorskan på efterkontroll bytte jag dag. allting gick bra hos barnmorskan vi pratade lite om förlossningen och allt som hände i samband med den! Efter det bar det hem, jag käkade lite lunch och dammsugade och sen var det dags att hämta Ella.

När jag hämtat Ella åkte vi och hämtade Sandra å åkte ner till stan. Vi köpte present till mamma och jag bytte Linus jeans och bodyn som pajjat. Hittade faktiskt ett par nya jeans till honom på Åhlens, vi gick en sväng i stan och sen skulle jag lämna Sandra och åka hem men jag hamnade på Väla istället med Steffi och mamma, Steffi köpte underkläder och smink till balen. En snabb runda inom McD och sen åkte vi hem!

Nu sitter jag här med Linus och myser lite, trotts värsta huvudvärken och Micke lägger Ella. Snart blir det en god kopp te framför CSI! God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har precis druckit te, gott !

2009-05-25 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0