Ny scrubbad!

För några veckor sedan fick jag presentkort på Trivas på Råå av Micke och idag var det dags att använda halva! Jag fick massage och peeling både på kroppen och ansiktet! Det va grymt skönt och avslappnande, bara att få ligga där och veta att ingen varken barn eller man kommer att ropa eller vilja nått, bara få rå om sig själv! Sa till Micke att det är synd att man inte unnar sig sånt här oftare, får nog bli ändring på det! Passade även på att noppa mina ögonbryn när jag ändå va där, det va inte skönt!

Igår när Micke och Ella kom hem hade han köpt en jättefin Helly Hansen vind jacka till mig! Tack älskling!!!
På väla var det Ellas och Mickes tur att shoppa loss! Ella köpte kepsar, en väska och ett joggingställ och Micke köpte ett tröja och ett par jeans som sitter på rumpan och inte vid knäna :D... Självklart kom vi på när vi kom fram till Väla att vi inte kunde köpa några krukor eftersom vi hade Linus vagn i bagaget, otur... Vi får åka inom idag innan vi åker till mamma och pappa för söndagsmiddan!

I fredags (på min namnsdag, Tack Pia för du var den ända som gratta), blev Linus 2 månader. Här kommer bilder, inte så proffsiga som när Micke fotar men ändå!

     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han e ju för sööt !Lovar att inte pussa på honom idag !

2009-05-17 @ 15:06:58
Postat av: Dessie

Åh vad go han är :)



Ja, det är verkligen full rulle nu inför dopet :P Men vi valde själva att inte bara ha ett "kafferep" ;) Vi var på bvc med Alicia i fredags och hon hade gått upp nästan 400g och växt 2-3 cm :) Är så kul att följa hennes utveckling nu! Hon är stormförälskad i sitt gym :) Har du Linus mycket i gym?

2009-05-17 @ 16:11:36
URL: http://desslicia.blogg.se/
Postat av: Dessie

Åh vad go han är :)



Ja, det är verkligen full rulle nu inför dopet :P Men vi valde själva att inte bara ha ett "kafferep" ;) Vi var på bvc med Alicia i fredags och hon hade gått upp nästan 400g och växt 2-3 cm :) Är så kul att följa hennes utveckling nu! Hon är stormförälskad i sitt gym :) Har du Linus mycket i gym?

2009-05-17 @ 16:12:00
URL: http://desslicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0