Shopping

Idag har det shoppats! Efter frukost åkte jag, Ella och Linus till Väla för att handla dop present till Alicia. Kan tyvärr inte skriva vad jag köpte ifall Dessi läser :D! Jag shoppade lite till Linus oxå, bland annat ett par jeans, vet inte om jag ska behålla dom bara fick lite beslutsångest nu på kvällen! Efter väla åkte vi till Maxi för att veckohandla, som vanligt blev det mer än vad som står på listan när Ella är med!

Väl hemma var vi trötta så vi tog det lugnt hela eftermiddan! När Micke sen kom hem satte vi igång grillen och åt sen lite gott!

Nu ska jag byta på sonen!

Ikväll blir det Greys Anatomy, eller hur syrran!

Kommentarer
Postat av: Sandra

WoHooo för Grey´s !

2009-05-20 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0