Singel igen....

Då har Micke åkt iväg igen, den här gången är han på Barsebäck på nått jippo och kommer hem igen imorgon eftermiddag. Sa till honom att inte ha för kul...

Köpte en superfin seglar inspirerad body till Linus i torsdags, efter att ha använt den en gång så gick den sönder i skrevet. Lite surt, har ringt runt till alla Lindex butiker men den är slut i Linus strl över allt. Har varenda unge i Helsingborg strl 62 eller? Funderar på att behålla den iallafall, han va ju så fin i den!

Då Micke är iväg ska jag våldgästa mina kära föräldrar ytterligare en gång men först bär det iväg till Ellas förskola för utvecklingssamtal, hoppas hon har skött sig :). Sen blir det att hämta Sandra på hennes vfu för att köra henne till bibblan, va fan står det taxi på min bil eller?! Skämt åsido... Det blir kycklingwok till middag hemma hos m&p, sällan när Sandra får bestämma!

Hoppas Steffies skor går att byta...... Pallar inte höra mer om hennes balskor :). Skoja bara syrran.. Love u! hihihi

Kommentarer
Postat av: simon tannus

Inte för att vara sån men det står om hela familjen förutom mig !!!!! :)

2009-05-11 @ 17:12:38
URL: http://tannus.blogg.se/
Postat av: babysister

i love u 2 sister

2009-05-11 @ 19:46:25
URL: http://tannus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vaddå, det var ju du som erbjöd mig skjuts !! :)

2009-05-11 @ 19:54:45
Postat av: Dessie

Tänkte på det med bodyn.. har dom inte den på lindex.se?

2009-05-14 @ 15:33:27
URL: http://desslicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0