Trött...

Micke är ju iväg så han sov inte hemma inatt och själv är man inte van att sova själv så då sover jag så himla dåligt. Ella sov på Mickes sida och hade mardrömmar, hon vaknade lite då och då och var ledsen.... stackarn. Hoppas vi får sova inatt istället, vi behöver nog det allihopa!

Åkte och handlade på Maxi efter att jag lämnat Ella på förskolan, det var jag och alla pensionärer! Hade absolut ingenting i varken skafferiet eller kylen men nu är det fullt igen! Gött!!!

Solen skiner så det blir nog ut och promenera en runda innan jag hämtar Ella! Som förresten fick godkänt på utvecklingssamtalet igår!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Hihi, ja den koppen kan man ha till mycket :) Rymmer nästan 5 dl :P

2009-05-12 @ 14:34:53
URL: http://desslicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0