Uppspel

Idag känns det som att jag inte suttit ner och tagit det lugnt alls.

Efter att lämnat Ella åkte jag och veckohandla, sen när jag kom hem gick jag ut och fixade lite i trädgården, käkade lunch och sen var det dags att hämta Ella igen. Jag, Ella och Linus åkte sen till Babyland för att få tag i en åkbräda till vagnen men de kunde inte hjälpa mig så det blev en runda till Babyproffsen! Väl där fick jag tag i en åkbräda. Sen körde vi vidare till jobbdär det var dags för uppspel! Alla barnen var super duktiga, det va skönt att bara kunna titta och inte behöva bry sig om stressen bakom.

Nu är jag iallafall helt slut, har ont i huvudet men jag tror det är vädret det åskar och regnar nu. Hoppas jag orkar kolla på Hells Kitchen sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra då slipper Ella bli trött i benen.. Själv så somna jag innan desperate houseviwes börja.. HAha

2009-05-27 @ 07:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0