En lugn dag!

Idag har varit en mycket lugn dag! Vilket jag tyckte var grymt skönt, vissa dagar gör man inget annat än kör runt och fixar ärenden! Linus sov till 6.30 imorse, sen ville han ha mat. Jag hoppas att han fortsätter sova lite längre på mornarna i fortsättningen också, han brukar annars vakna vid 5 och vilja ha mat! Vet inte om han börjar bli lite förkyld för han har sovit i princip hela dagen! Hoppas inte...

Ella ville idag cykla till förskolan och det fick hon ju självklart, hon blir ju så lycklig! Finns bara ett problem när hon cyklar och det är ju dessa förbannade backar! Tänk er själva att köra Linus i vagnen och putta Ella + cykel upp för backen! Puh.....
När jag lämnat Ella gick jag min runda, Linus sov fortfarande i vagnen när vi kom hem så det fick han fortsätta med ute på altanen! Själv gick jag in och städa för att sen prata en timme i telefon med Anna!

Kvällen lär nog forsätta i samma lugna takt, det blir väl Grey's anatomy och sen sova! Kanske stryka lite... jag borde verkligen...

Just det! Heja Sverige som kom till final, men är jag den enda som inte tycker låten är speciellt bra?! Vet inte om man vågar skriva det för man lär väl bli halshuggen :)

                             
                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får extra motion när du puttar allt upp för backarna! Så klaga inte !

2009-05-13 @ 15:54:23
Postat av: piaf

Ja, heja Sverige. Men jag håller med dig Sofia, jag tycker inte heller att den är så bra...

Hoppas Linus klarar sig från förkylningen!

2009-05-13 @ 21:18:06
URL: http://www.kajak.nu
Postat av: Anonym

Fin bild på barnen :) Jag tycker heller inte om låten och tycker inte alls om att den representerar oss :S Kramkram

2009-05-13 @ 22:29:20
Postat av: Dessie

Nej men OJ! Mitt namn o sånt kom inte med på min kommentar.. var iaf jag som kommenterade att bilden var fin på barnen o att jag inte heller tycker om att den därra låten ska representera sverige :P

2009-05-14 @ 15:06:30
URL: http://desslicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0