Uttråkad...

Fredagen började lugnt, Linus sov till 7.30 och Ella till 9. Skönt att lillkillen äntligen börjar sova lite längre på mornarna. Problemet är bara att han vill gärna inte fortsätta sova om han har vaknat och fått mat vid 7, men han ska nog bli en sovis han också! Efter lite mys i soffan badade jag bägge barnen så nu luktar de gott :). Till lunch blev det pannkakor, gott! När jag dukat undan var jag grymt uttråkad, kände att jag inte träffat nått folk i veckan. Såg på Steffies blogg att hon och mamma skulle till stan så jag ringde och hörde om jag och barnen kunde följa med! Det fick vi självklart!

Gud vad det var länge sen jag var i stan! Tycker det är mysigare att gå där än på väla men bara om det är fint väder, sen är det inte jätte smidigt att gå i affärer med vagnen, mkt trappor och så! Hade inga pengar men va med som smakråd till mamma och Steffie! Steffie hittade en liten väska hon kan ha på balen som matchar hennes skor och mamma hittde inget, som vanligt... stackars... När vi endå va i stan tittade jag in till Anna för att beställa klipptid, hon lurade även på mig lite slingor! Så jag, Sofia ska klippa sig den 3/6! Kors i taket! Ella såg ju inget under sin lugg så mamma var lite snabbtänkt och frågade om Anna kunde klippa den och det gjorde hon! Så nu ser min dotter ut igen!

Efter stan bar det iväg hem till mamma och pappa. Micke kom också dit efter jobb och då åkte han och pappa å köpte hämtmat! Jag, mamma, Simon och pappa tog kinamat och Micke + Steffie tog kebab/pizza. Sandra dök upp senare. När sen kvällen gick mot sitt slut var det dags att köra hem! Släppte av Steffie hos Oscar och sen bar det hem!

Sitter nu och väntar på att Micke och Ella ska komma hem, de är ute på ett fotouppdrag. Sen blir det att åka och köpa krukor till altanen! Väntar med blommorna, det är ju inget kul väder direkt!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Åh vad synd att bodyn inte finns på fler ställen :( Alicia har 62 nu.. men i byxor har hon bara 56 :P Vad har Linus för storlek?

2009-05-17 @ 11:16:49
URL: http://desslicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0