Väla

I eftermiddags kom Micke hem, det hade inte gått så bra för honom, de två värsta golfrundorna ever tydligen. När han kom hem ville han iallafall åka en sväng till Väla för hans mobil var färdig, så hela familjen satte sig i bilen och jväg vi körde! Väl där ville Ella ha McDonald's så det blev en runda till restaurangtorget, jag åt wok och Micke käka tacos! Detta resultera i att jag fick bryna kycklingen jag tagit fram till middag när jag kom hem så vi kan äta den imorgon! Känns tradigt att slänga mat ju! Innan vi körde hem gick vi in på IKEA, jag behövde ett överkast till Ellas säng!

Igår kom fotokartan på Ella och Linus från fotografen, fanns några bilder jag tyckte om som jag kan tänka mig beställa men Micke är inte super glad för att gynna en konkurrent! Det kan jag i och för sig förstå men de var ju så söta mina små änglar!

Satt innan med Linus i knät och provade tittut, han skrattade super mycket, det är så att man nästan blir tårögd!

Nää, ikväll får det väl bli lite gottis och titta på delfinalen, vi får ju kolla om La voix går vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0