feber *uppdat*

I natt vaknade Ella och sa att hon inte mådde bra, jag trodde att hon skulle kräka så jag sprang in med henne på toa men det kom inget. Vi gick och la oss i våra sängar igen och hon gnydde, prata i sömnen och snurrade rundor hela tiden. Kunde inte låta bli att pussa på henne och då kände jag att hon var jätte varm, stackars Bellan!

När min älskade son sen vakna vid 6 och ville ha mat, kände jag på henne och hon var fortfarande varm. Jag gav Linus mat la honom igen och gick å la mig själv. När Linus vakna och ville upp igen vid 8 masa jag mig upp, va mega trött sov inte jätte bra i natt som ni kanske förstår, fick ringa Draken och säga att Ella inte kom, messa Anna och säga att vi fick ta fikan en annan dag och ringa jobb och säga att jag kommer nästa torsdag istället!

Ella vakna vid 9, tog tempen på henne och då hade hon 38 grader, jag fick muta henne med godis för att få i henne alvedonen =). Nu ligger hon i sängen och tittar på film, hoppas det går över fort!

Nått positivt va att hon blev ledsen när jag sa att hon inte skulle till Draken idag, känns skönt att hon vill dit har ju varit lite si så där med det.

Pappa ringde precis, han kommer förbi med lite soppa snart.

14.15

Ella känns piggare, hon är uppe och leker och busar med Linus. Det svåra är att få henne att inte kela och pussa på Linus hela tiden. Det räcker med den förkylning han har, den börjar lixom avta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0