Framåt!

Nu har min stora kille äntligen lärt sig att ta sig framåt! Jag såg det nu på kvällen, så himla mysigt! Han har blivit så stor min lilla apunge =)!


Annars idag då, har äntligen fått tag i skor till Ella, nu behöver hon bara ett par lite finare skor oxå!
Var på Maxi Råå idag och handla, tänkte att jag skulle testa. Men det blir nog Hyllinge i fortsättningen. Det var en fin butik men jag upplevde den som lite rörig.

Igår var jag, Ella och Linus hemma hos Anna, Molly och Melker och lekte, det var mycket trevligt! Tack!

Nu ska jag iväg på tantgympa, får se om man blir av med den här jäkla magen nån gång!!! Har kommit fram till att det här med bantning är inte min grej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade dom redan fått in nya skor?! Det gick snabbt!!



Bantning, är ingens grej!!

2009-09-29 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0