hej hopp

Blir trött bara jag tänker på morgondagen!

Linus sov ända till 8 igår, självklart vakna man själv super tidigt och kunde inte somna om =(.
När vi alla 3 tagit oss upp, klätt oss och ätit lite frukost  promenerade vi bort till kyrkis där dom hade öppen verksamhet. Va faktiskt trevligare än vad jag trodde att det skulle vara! När vi kom hem fick jag Linus till att sova då han hade vaknat å var lite förkyld, han sov nästan 3 timmar och medans han sov va jag ute i trädgården och gjorde det lite höstfint (tog det sista idag, så nu är den färdig). Ella lekte en liten stund med grannpojken.

Sen kom Micke hem han tog tag i poolen så nu är den helt tömd och den håller på att rengöras, skönt! Efter lite mat fick det bli badet för Ella och sen va det ju fredafsmys i soffan med godis och Idol! Va helt slut efter en dag som gått i ett kör så jag och Ella somna redan vid 22 =), stackars Micke han gick ut och satte sig å jobba!

Idag skulle vi köpa lite smått och gott, bla en byrå till hallen men vi hitta ingen som passa =(. Jag vill ju fixa nu!!!!
Hitta/ orka inte leta efter det andra som skulle inhandlas. Men jag köpte eller Micke köpte en blus till mig! Tack!!!

Försökte hitta nån snygg tapet till vardagsrummet men det är ju en djungel där ute. Vi får nog fundera innan vi bestämmer oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0