Ingen bra dag!

Idag har varit en jobbig dag för Ella, hon har varit ledsen och arg. Det började redan imorse och fortsatte när jag hämta henne! Kan trösta mig med att allt varit bra på förskolan. Det är jobbigt och påfrestande när inget man gör eller säger hjälper.

LInus tand nr 2 börjar spricka upp, han är väldigt gnagig och bajsar typ 1000 gånger om dan känns det som. Idag när Ella låg och lekte med honom på golvet försökte han att resa sig upp i krypställning. Så snart kanske han tar sig framåt oxå och inte bara bakåt =).

Har jag nämt att min ugn pajjat? Reparatören vill ha 1000 kr bara för att komma hit och titta på den, tyckte det kändes mycket. Micke tycker vi kan köpa ny eftersom vi ändå ska renovera köket senare. Vi får väl se hur vi gör, känns tradigt bara, mycket pengar!

Syrran messa idag, hon ligger vid poolen och solar å badar, dom hade 40 grader idag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tycker inte om din syster Sandra längre! :)

2009-09-03 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0