lasagne

Idag har jag äntligen fått tillbaka min bil. 06.30 tog Micke tåget till Stockholm för att hämta den nya bilen.

Eftersom jag haft bil idag åkte jag till maxi för att handla, det ekade i kylen så tomt det var men nu är det fullt igen. När jag va färdig på maxi sprang jag snabbt in på Familia för jag skulle byta en tröja jag köpt till Linus. När jag skulle sätta på honom den va det ett hål i armen, tradigt! Köpte även en blus till mig och en till tröja till Linus på H&M.

Efter att jag hämtat Ella på dagis gick vi hem och packade ihop oss för att sen åka hem till mamma och pappa. Jag lagade lasagne på begäran och till efterrätt åt vi chokladtårta för att fira Linus som ju blev 6 månader i tisdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0