måndag, tisdag

Igår när vi vaknat och gjort vid oss körde vi en snabb runda till Flowerteam, där blev det handlat lite ljung och annat fint!







Annars var faktiskt gårdagen väldigt lugn! Förutom att Linus blev vansinnig varje gång han kasa under fåtöljen!


Idag efter att jag lämnat Ella på dagis så skulle jag och Linda gå till Sagobrunnen för lite babycafé, men när vi skulle starta öppnade sig himlen, så vi besluta oss för att köra för det tar ca 40 minuter att gå och det är ju inte jättekul att sitta och va dyblöt =)! Sen innan det var dags att hämta Ella passade jag på att veckohandla, fick ju passa på att handla till imorgon oxå för då kommer ju mammagruppen hit! Skoj!

Ikväll blir det klädesparty hos grannen, ska bli spännande att kolla, det är en tjej som själv syr kläderna!
www.alskadehjartegryn.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh va fina blommorna blev.! Br ajobbat! HAHA..

2009-09-22 @ 16:22:53
Postat av: MIcke

Är det Lena Ph som kommer till grannen? Då vill ju jag också hänga med! =)

2009-09-22 @ 18:50:01
Postat av: eriksjos

vilken kool orange mössa det fanns på hjärtegrynbloggen! koolt!

2009-09-22 @ 20:33:26
URL: http://www.kajak.nu
Postat av: piaf

Snygga blomarrangemang!

Kläderna på hjärtegryn ser riktigt fina ut.

2009-09-23 @ 09:28:03
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0