Så var det måndag...

Helgen har varit lugn och skön. När Ella vaknade i fredags så var det första hon sa: Idag är det fredagsmyys!
Vilket det oxå var! Efter att badat båda barnen och duschat själv tog vi på oss myskläder och hade på oss det hela dan! Super skönt va det. På kvällen gjorde jag egen räksoppa, tyvärr blev den inte alls så god som jag hoppats på men men så är det! Efter maten blev det familjemys i soffan!



Lördagen var oxå väldigt lugn. Micke var iväg på dan och jobbade lite och när han kom hem ställde vi oss och gjorde egen pizza, det verkar som om ugnen funkar när man har den på varmluft, skumt! Gott blev det och efter pizzan blev det precis som på fredagen, familjemys i soffan. Jag och Micke kollade på Män som hatar kvinnor sen på kvällen. Den var så himla bra! Har läst böckerna så man var ju lite skeptisk att filmen skulle va så bra, men det var den!



På söndagen sålde Micke sin Mini Cooper så nu har han ingen bil. Som det ser ut nu ska han till Sthlm på måndag och köpa en. Fattar inte att han pallar byta hela tiden!

Vi var även en liten runda på Väla och shoppade lite till barnen, Ella fick ett par jeans och Linus fick en fleece jacka, ett par jeans och en tröja! Hittade inga mössor och inga skor till Ella så jag får nog ta en runda på stan oxå!

Sen på kvällen var det käk hos mamma och pappa!
Vi har övat lite på att sitta i helgen oxå! Han börjar bli riktigt duktig!



Idag har jag varit på klädesparty hos Petra. Det var Lingon & Blåbär, det är inte riktigt min stil på kläder så det blev faktiskt inget shoppat! Duktiga jag! Idag blir det nog pannkakor till middag, har många ägg i kylen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så duktig han är lille Linus. Jag tycker vi ska bok in oss hos mamma o pappa nån dag den här veckan, hihi..

2009-09-07 @ 17:11:22
Postat av: Dessie

Duktig Linus är :) Alicia sitter förvånansvärt stadigt fast hon inte suttit alls de senaste två ½ veckorna. :P Såg att Linus har samma dreggellapp som Alicia fast hon har rosa med hjärtan :) Var har ni köpt pusselbitarna som linus sitter på? Hade vatt perfekt att ha under Alicia att dämpa fallet med när hon tappar balansen ;O)

2009-09-07 @ 20:44:52
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Micke

Är inte söt-Linus ganska lik Alfred E. Neumann på översta bilden? (Ja ni vet han i MAD-tidningen)

2009-09-13 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0