söndag

Idag är det söndag å min söta son beslutade sig för att vakna kl.7. Men i alla fall, idag är det dags för Ellas gympa jag håller alla fingrar å tår att det ska gå bra! Efter gympan ska jag, Ella och Linus följa med mamma, pappa och resten av gänget och shoppa lite. Var vet jag inte men det blir neråt landet =)! Micke ska iväg och golfa lite å sen fota så han ska inte med =(.

Kvällen avslutas med söndagsmiddag hos mamma och pappa, sen får man väl ge Komissarien och havet en chans till. Tyckte det va synd att det va så extremt dubbat för böckerna är skit bra!


Mina sötisar förra söndan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh jag vill också shoppa! Synd att inte din Micke ska med, då får du ju betala själv!

2009-09-20 @ 08:48:08
Postat av: Dessie

Kommisarien och havet, va de den som gick förra söndagen med? Gotland? Jag tyckte den var ganska bra, fast ibland kändes det som skådisarna var typ Ö-skådisar ;)

2009-09-20 @ 16:49:24
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag måste ju jobba sötnos så du kan vara hemmamamma och shoppa lite då och då =)

2009-09-20 @ 19:52:51
Postat av: Dessie

Tack vad snällt! Grannen hade en overall och vinterkängor, hennes flicka är 1 år och 2 dagar äldre än Alicia så storleksmässigt är det ju jättebra :)

2009-09-22 @ 13:36:10
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0