Lek

Micke va iväg och fiska i helgen, 5 laxar fick han 2 av dom ska pappa få tillaga =). De andra 3 har han gett bort. Jag och barnen va ju hemma själva så vi spenderade helgen hos mamma och pappa =). På lördan var vi i stan med mamma, köpte jeans och tröja till Ella och en kofta till mig. I söndags kom Sandra hit och så gick vi bort till lilla lekplatsen sen tvinga jag henne kolla på Stekta gröna tomater för hon hade inte sett den.



Igår var vi på Ängelholms Hembygdspark tillsammans med Tina, Fredrik, Astrid, Linda och Elias. Ella fick med sig sin kompis Nelly så hon va oxå nöjd =). Vi hade en underbar dag med härligt väder och gott sällskap!














När vi körde hem fick jag ett sms att min nya fina jacka kommit så jag hämtade den och den är sååååå fin! Imorgon ska jag se om jag kan hämta me and i grejerna som skulle varit här igår....

Nu är det bara en vecka kvar tills vi ska testa Linus för att se om han är allergisk mot ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0