50 år

Idag är det lördag och det innebär att vi ska fira Sandra och Micke som fyller 50 år (25+25)! Men först ska vi tapetsera det sista i vardagsrummet. Ska bli skönt att få det gjort.

Igår på morgonen köpte jag och barnen frukostbullar med oss till mamma och pappa, där mötte vi upp Sandra och Micke. Efter en snabb frukost så ställde vi oss och började förbereda maten. Vid lunch var jag tvungen att åka för jag, Micke och barnen skulle till Malmö. Köpte lite grejer till Linus tårta och så fick det bli MvDonald´s för Ella var hungrig. Även Linus fick smaka några avborstade pommes och lite nuggets =). Tyckte det va lite kul när han höll i pommesen och såg Ella när han dippa i ketchupen så gjorde han likadant. Helt sjukt va han snappar upp allt! Blev en lite runda på Åhlens också där fick jag tag i en jätte fin klänning som jag fick av Micke i försenad julklapp, den jag fick var jag tvungen att lämna tillbaka och så har jag inte hittat nått innan men nu blev det en fin Odd Molly klänning/tunika. Avslutade med att följa med Micke och kolla nån kamera. Kom hem strax efter 17 och det va bara att packa om Linus skötväska och köra igen. Vi landade hos Jeppe och Anna och fick en mycket god middag! Måste säga att det va en intensiv men mycket trevlig fredag =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0