Hälsa på...

Idag är det torsdag och jag har varit och hälsat på på jobb. Jag trivs på mitt jobb och med mina kolleger men det kändes ändå skönt att veta att jag inte skulle börja riktigt än...

När vi åkte därifrån var Linus super trött eftersom klockan var 13. Han brukar sova vid 11 efter att han ätit. Jag satte honom i sin stol och när jag satte mig på min stol hade han redan somnat =). Jag hann inte ens starta bilen! Han sov som en liten gris när jag hämta Ella så jag sprang snabbt in och hämta henne. Linus sov som en stock när jag kom ut igen. En av fröknarna på gården va snäll och kolla honom =). När vi kom hem bar jag in honom i sängen, efter en timme vakna han, jag bar ut honom till mig i soffan för att han skulle morna men han bara slängde sig ner och somna om! Det är jobbigt att va på dagis och charma alla tanter =).

I eftermiddag ska jag och barnen hem till mamma och pappa, vi ska äta spenatsoppa! Det ska bli så gott, I love it! Ska bli spännande å se om Ella ens vill smaka på det. Hon sa att de ätit soppa på dagis oxå. Micke ska inte med, han gillar inte spenatsoppa och sen hade han jätte mycket att göra på jobb.





Lite bilder från helgen och veckan:












Kommentarer
Postat av: piaf

Vilka sötnosar! :D

2010-01-14 @ 17:06:58
URL: http://www.kajak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0