mammaträff och litta sånt

Idag har jag varit på mammaträff, som vanligt va det mkt trevligt =). Tyvärr va det massa sjukdom och sånt så det va bara jag och Linda som va hos Anneli. Hon hade precis som förra gången fixat en dunder fika. Det va längesedan vi träffades så vi hade mycket skit att snacka.

Efter gick jag och hämta Ella, hon skulle egentligen hem med en kompis idag men kompisen va sjuk så det blev inget. Ella va helt förstörd när hon fick reda på det imorse men hon hade släppt det när jag hämta och va på väldigt bra humör! Fick även reda på att det inte blir genrep för Simon förräns på lördag och då kan inte vi kolla för Ella ska på kalas hos Emma. Jag har inte sagt till Ella att det inte blir nått teater genrep, hoppas att hon inte tar upp det =).

Nu på kvällen har det varit tantgympa för mig så jag är lagom trött nu...

Förresten så har Linus ätit vår mat nu tre kvällar, så förhoppningsvis kanske han inte är lika kräsen längre eller så lagar jag godare mat helt plötsligt =). Linus har även börjat gå längs med möbler (förra veckan), han dricker och äter själv (äter själv när mamma orkar =)) och så vinkar han för fulla muggar! Han börjar bli så stor min kille!

Älskar mina härligt, underbara barn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0