Öppna förskolan

Fredagsmyyyyssss!!!!

Härligt! Idag blir det mys hemma med god mat och nått bra på tv:n. Om det finns nått bra på tv ikväll =).
Annars nu på dagen så blir det lite öppna förskolan och sen när vi kommer hem måste jag tvätta och rymma upp lite. Kan inte ha fredagsmys om det är stökigt, jag har väldigt svårt att sitta och slappna av då...

Var ju på Tupperware party igår hos Jenny, hon hade ett jätte fint hus. Det blev en del handlat, jag köpte skålar med lock, tänkte det är bra nu på sommaren t.ex när man ska iväg och ha med sig pastasallad och sånt. Sen köpte jag även plastmuggar med lock till som man kan ha sugrör i. Bra när ungarna dricker ute så att inte getingar och skit flyger in i glaset. Egentligen sålde dom inte muggarna nu men hon trodde hon kunde lösa det ändå. Lämnade även in Linus pipmugg som spruckit i pipen, så förhoppningsvis får jag nu pip. Blir inte i samma matchande färg men den kommer kunna användas i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0